Search Site
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
    • Gratisverzending > € 50,-
      daaronder slechts € 5,95
    • Vóór 15.00 uur besteld
      = morgen in huis
    • Achteraf betalen
      Kopen zonder risico
    • Retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

 

iDEAL: Veilig betalen via internet bankieren van uw eigen bank. (voor Nederlandse klanten)

Paypal: Veilig betalen met uw eigen Paypal Acount

Creditkaart: Veilig betalen met uw visa of master card.

Achteraf betalen via Afterpay: Veilig achteraf betalen tot 14 dagen na uw aankoop. (voor prive aankopen NL & BE)

Bankoverschrijving (vooraf): Betaal gemakkelijk en veilig doormiddel van overschrijving via je eigen bank,  (loopt via Pay.nl zie instructies bij betaling)

Mister Cash/Bancontact: Veilig betalen via het internetbankieren van uw eigen bank. (voor Belgiesche klanten)

De Betalingen lopen allemaal via onze betalingsprovider sisow, hierdoor is een snelle en veilige betaling gegarandeerd.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal, Mistercash, Paypal Creditkaart en Afterpay, worden direct geleverd. Besteld u voor 15.00 dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen betaald via overschrijving  worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 2 werkdagen onderweg. 

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

U kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het daar op volgende scherm vind u alle informatie voor de overschrijving deze ontvangt u tevens per mail. U kunt daarna in alle rust de betaling overboeken. Let erop dat u de gegevens exact overneemt! Wij kunnen uw betaling niet automatisch verwerken indien deze niet correct zijn overgenomen! Uw betaling zal daardoor mogelijk vertraagd worden. Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling. Beatelen via overschrijving duurd gemiddeld 2 werkdagen.

Hoe werkt Achteraf betalen via Afterpay?

Wij bieden u gratis de mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen, zo loopt u geen enkel risico en betaalt u pas wanneer u 100% tevreden bent over het bestelde product. Achteraf betalen is beschikbaar voor Nederlandse en Belgische klanten voor prive aankopen. Heeft u nog nooit eerder betaald via Afterpay dan is het maximum aankoop bedrag 500,- euro, bent u gekent bij Afterpay dan kunt u achteraf betelan tot een bedrag van 750,- euro.  U ontvangt  achteraf een factuur per mail welke u binnen 14 dagen dient te betalen.

AfterPay voert voor VerrekijkerGigant het volledige achteraf betaalproces uit. Als u tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "AfterPay - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend uw geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld dan kunt u uw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. U ziet dan direct of uw verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet. 

Uw bestelling wordt geaccepteerd, wat kunt u verwachten?

Uw bestelling is direct geslaagd en u ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u wordt bezorgd en u ontvangt per e-mail een factuur van AfterPay. Indien u tevreden bent over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld Mistercash of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via AfterPay annuleren en hoeft u deze niet langer te betalen, u hoeft dus alleen te betalen als u tevreden bent over uw bestelling. 

Uw bestelling wordt niet geaccepteerd door AfterPay? Wat kunt u nu doen?

Doordat AfterPay een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen uw bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van AfterPay, zij kunnen u informeren over de reden van weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. U kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode. 

U kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met AfterPay opnemen.